NAING KO

THERE IS NO SHORT CUT TO RESPECTABILITY AND HONOUR

New Year - A New Chance

(New Year ည 12 နာရီထုိးဖုိ႔ အနည္းငယ္မွာ ရုရွား သမၼတ ဒမစ္ထရီ မက္ဒဗီဒက္ ရဲ႔ ရုရွားၿပည္သူေတြ နဲ႔ သူ႔ရဲ႔မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားကုိ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းဆုိမွုကုိ တတ္ေရာက္ မိန္႔ခြန္းေၿပာဆုိမွုမွ ေကာက္နုတ္ခ်က္မ်ား.....ဘာေၾကာင္႔ ဒါကုိေရးရတာလည္းဆုိရင္ သူတုိ႔နုိင္ငံ သူတုိ႔လူမ်ိဳးေတြကုိ သူတုိ႔ရဲ႔နုိင္ငံေခါင္းတစ္ေယာက္က မိဘၿပည္သူေတြအေပၚ ဘယ္ေလာက္တန္ဖုိးထားခ်စ္ခင္ၿမတ္နုိးလည္းဆုိတာ ေပၚလြင္ေနၿပီး နွစ္သက္မိလုိ႔ပါ :)...မေကာင္းတာကုိ အတုမယူသင္႔ ေကာင္းတာေလးေတြကုိပဲ အတုယူသင္႔တယ္ဆုိတဲ႔စကားအတုိင္း အတုယူသင္႔ဖုိ႔အတြက္ပါ....)

ေလးစားအပ္တဲ႔ ရုရွားၿပည္သူေတြနဲ႔ ခ်စ္ခင္ေလးစားရပါေသာ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားခင္ဗ်ာ...ဒီညမွာ မိဘၿပည္သူေတြနဲ႔ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔ ေတြ႔ဆုံရတဲ႔အခုိက္တန္႔ေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ေတာ႔ တန္ဖုိးမၿဖတ္နုိင္တဲ႔ အရာေလးပါ....ၿပီးခဲ႔တဲ႔ နွစ္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ နုိင္ငံရဲ႔ဘ၀ေတြဟာ မလြယ္ကူခဲ႔ပါဘူး...

ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ အဲဒီ အခက္ခဲေတြအမ်ားၾကီးကုိ အတူတကြလက္တြဲၿပီး တြန္းလွန္ေက်ာ္လႊားနုိင္ခဲ႔တဲ႔အတြက္ အားလုံးအေပၚကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ေနာက္ထပ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေတြ ေရွ႔ဆက္မယ္႔ခရီးလမ္းေတြကုိ ေလွ်ာက္လွမ္းရလိမ္႔အုံးမယ္...ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႔ နုိင္ငံၾကီးကုိ ေခတ္မွီဖြံ႔ၿဖိဳးတုိးတတ္တဲ႔ နုိင္ငံေတာ္အၾကီးအၿဖစ္ ဖန္တီးရယူမယ္...မ်က္ေမွာက္ေခတ္ စီးပြားေရးေတြကုိလည္း ထိန္းထားနုိင္ရမယ္...ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၿပည္သူေတြရဲ႔ဘ၀ေတြ လုံၿခဳံစိတ္ခ်ရၿပီး ၿပီးၿပည္႔စုံတဲ႔ဘ၀ေတြပုိင္ဆုိင္နုိင္ဖုိ႔အတြက္ အရာအရာအားလုံးကုိ လုပ္ရလိမ္႔မယ္...Great Victory ရဲ႔ ၆၅ နွစ္ေၿမာက္ နွစ္ပါတ္လည္ေန႔ေရာက္လာပါၿပီ...ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရဲ႔ လြတ္လပ္မွုေတြအတြက္ တုိက္ခုိက္ရယူေပးခဲ႔တဲ႔သူေတြကုိ ၿမတ္နုိးစြာနဲ႔ ထိန္းသိမ္းကာကြယ္ေစာင္႔ေရွာက္ရမယ္႔တာ၀န္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလုံးရဲ႔ တာ၀န္ပဲၿဖစ္ပါတယ္...အဲဒီေအာင္ၿမင္မွုကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တန္ဖုိးရွိရွိနဲ႔ ထိန္းသိမ္းသြားရမယ္...ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အလုပ္ေတြ အမ်ားၾကီးလုပ္ဖုိ႔ရွိေသးတယ္...New Year ဆုိတာ အခြင္႔လမ္းသစ္တစ္ခုပါပဲ...ဒါေၾကာင္႔မုိလုိ႔ အဲဒီ႔အခြင္႔လမ္းသစ္ကုိ လက္လြတ္မဆုံးရွဳံးရေအာင္ လုပ္ရလိမ္႔မယ္...ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႔ ေအာင္ၿမင္မွုဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီမွာပဲ မွီခုိေနတယ္...ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လူတစ္ဦးခ်င္းစီ ရဲ႔ အၿပဳအမွု အမွန္တရားဆုိတဲ႔အရာေတြဟာ သူ႔ရဲ႔မိသားစု နဲ႔ သူ႔ရဲ႔နုိင္ငံအတြက္ သူ လုပ္ေပးလိမ္႔မယ္...New Year ဆုိတာ မိသားစုတစ္စုရဲ႔ အနွစ္သက္ဆုံး အားလပ္ရက္ တစ္ခုၿဖစ္တယ္...ယေန႔အခ်ိန္ခါမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေတြနဲ႔ အရင္းနီးဆုံးနဲ႔ အေႏြးေထြးမွုေပးေနတာကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႔ မိဘ ေတြ နဲ႔ကေလးေတြပါပဲ...သူတုိ႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အေပၚမွာ အရာရာကုိေကာင္းမြန္ၿပီးၿပည္႔စုံတဲ႔သူေတြအၿဖစ္ ၿမင္ခ်င္ၾကတဲ႔သူေတြၾကည္႔ပါပဲ...ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မိဘၿပည္သူေတြရဲ႔ ေရွ႔ေရးကုိ ၾကည္႔ရွုေဆာင္ရြက္ေနသလုိ မိဘၿပည္သူေတြအားလုံးကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အရမ္းခ်စ္ပါတယ္...မိဘၿပည္သူေတြအားလုံး ေပ်ာ္ရႊင္ ခ်မ္းေၿမ႔ၾကပါေစ....

ခ်စ္ခင္ေလးစားရပါေသာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားခင္ဗ်ာ...New Year တစ္ခုဟာ အလြန္လွ်င္ၿမန္စြာနဲ႔ ခ်ည္းကပ္လာခဲ႔ပါၿပီ...အနည္းငယ္ေသာ အခ်ိန္ကာလေလးပဲ က်န္ပါေတာ႔တယ္...အဲဒီအခ်ိန္မွာ တုိ႔ေတြ ဆုေတာင္းၾကမယ္...သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြအားလုံးဆီမွာ အလြန္ေကာင္းမြန္ၿပီး ခ်စ္ခင္ၿမတ္နုိးဖြယ္ေကာင္းတဲ႔ အိမ္မက္လွလွေလးေတြ လာေနပါၿပီ...သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြရဲ႔ ေဘးနားမွာ မိဘၿပည္သူေတြရဲ႔ အေကာင္းဆုံးေသာ ခ်စ္ခင္ေႏြးေထြးမွုေလးေတြ ရရွိလိမ္႔မယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ပါတယ္...အဲဒါေတြအားလုံးဟာ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြအတြက္ အေကာင္းဆုံးေသာ အိမ္မက္လက္ေဆာင္ေလးေတြ ၿဖစ္လာလိမ္႔မယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ပါတယ္...အားလုံးပဲ ေပ်ာ္ရႊင္ ခ်မ္းေၿမ႔ၾကပါေစ...
(သင္႔ေတာ္သလိုပဲ translate လုပ္လုိက္တာပါ :) )

2 comments:

၀ါ၀ါခိုင္မင္း said...

ဟင္းးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
ဖတ္ျပီး သက္ျပင္းခ်သြားတာေလ...

ကုသိုလ္ေတြမ်ားကြာပါ႔.. :D

ေလ်ွာက္မေတြးနဲ႔ ေရးခ်င္တာေရးသြားတာ .

Anonymous said...

အဲလိုမ်ိဳး ႀကံဳခ်င္လိုက္တာ။

Subscribe to: Post Comments (Atom)